joi, 5 februarie 2009

something's in the air.

everywhere we look around.

se pare ca odata cu aparitia soarelui pe cer toate problemele dispar.asa cum toate frunzele uscate sunt inlocuite de muguri si de
multitudinea de nuante de verde din copacei.


toate persoanele cu care am avut, poate nu eu, poate altii, probleme se dau cotite, spun ca nu mai conteaza, si asa si e.a venit primavara. sau cel putin soarele. de ce sa ne mai pese de trecut cand prezentul e atat de delicios de savurat?! de ce sa ne mai uitam in urma cand putem sa privim inainte, cand putem sa ne croim un alt drum ca nimeni nu o sa zica nimic? de ce ne'ar mai pasa de probleme cand soarele le face ca prin magie sa dispara?


asadar multumim soare.multumim primavara.multumim natura.multumim pentru ca inca odata ca in fiecare an vii si stergi cu buretele tot ce a fost rau si ne dai ocazia sa vedem paharul plin care a fost atata timp in fata noastra.multumim pentru ca ne dai o noua
sansa.multumim pentru ca ai aparut..din nou.

4 comentarii:

  1. da,da,stim noi ce problema s-a sters cu buretele 8-|

    RăspundețiȘtergere
  2. respectiva problema la care te gandesti tu sa stii ca s'a rezolvat.:>

    RăspundețiȘtergere
  3. pai eu ce ziceam pisi? "ca s-a sters cu buretele" adica totul e bine acum.Crezi ca de ce mi-am mai rotit ochii la final? duoh 8-|

    RăspundețiȘtergere