luni, 22 martie 2010

realizari intelectuale.

never take anything for granted=fals

De obicei se spune ca trebuie sa muncim pentru ceea ce obtinem. De obicei se spune ca dupa ce am obtinut ceva trebuie sa luptam ca s pastram acel lucru. Judecand dupa experienta mea de viata tot ce pot sa spun este ca acest lucru e in totalitate fals. De ce? Pentru ca totul se obtine foarte usor, trebuie doar sa ceri/sa vrei/sa iei!

Spre exemplu, de curand am dat un examen cat de cat important pentru viitorul meu, viitor foarte incetosat de altfel:IELTS.
Acest examen m-a speriat extraordinar de tare. Timp de vreo doua luni lucram numai in engleza, gandeam in engleza, chiar visam in engleza..in fine, intelegeti la ce ma refer, eram panicata. Spre sfarsit nu poot sa spun ca m-am calmat doar ca ma apucase o stare de usoara nepasare, stare care nu te ajuta neaparat, dar macar iti mai ia gandul de la stresul general. Oricum ideea e ca, de abia cand a venit ziua examenului, respectiv rezultatele am realizat cat de mult m-am stresat pentru nimic. De abia acum pot sa constientizez cat de usor a fost si cat de bine as fi putut sa ma descurc 'under no stress'.
Si totusi, asta e natura mea. Asa sunt eu. Ma stresez ca un mentosan pus in pepsi, ca mai apoi sa cedez total pana la epuizare. Si totul fix degeaba. Dar de azi inainte nu. De azi inainte gata. De azi inainte i am going to take everything for granted..asa ca sa profit si eu.

Daca tot s-a intors roata, poate a venit si randul meu. Right?


p.s. am luat overall bandscore 7.5[not quite good enough, but a bit satisfying:d]

Un comentariu:

  1. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere